Beck IT har siden år 2000 udviklet eget CRM system, som primært har været benyttet af en gruppe af selvstændige optikere. Systemets fokus har fra starten været opbygning af gode kunderelationer for at gøre det lettere at fastholde kunderne.
Systemet indeholder blandt andet:
Styring af kundeoplysninger (stamoplysninger, kontakthistorik, kalendere)
Abonnementstyring og månedlig PBS opkrævning
Mulighed for kunders booking af aftaler
Kommunikation med kunder via email og sms
Salg af produkter
Styring af lager
Mulighed for integration med eksterne regnskabssystemer
Udsendelse af booking remindere via SMS
Automatisering af opfølgning på salg
Styring af medarbejder oplysninger og kalendere
Dette system er ved at blive opgraderet til mere moderne platform med brug af nyeste teknologi og tilføjelse af den nye funktionalitet som bliver mulig. Der vil som noget nyt være mange muligheder indenfor kommunikation omkring og tilmelding til kundeaktiviteter samt efterfølgende opfølgning.
Herudover er systemet meget tæt integreret med E-conomic, Billy og Uniconta
Systemet kører på domænet ERP.BeckCRM.DK. Kontakt os for at få login adgang til demo af systemet.
Beck IT tilbyder rådgivning i brug af E-conomic, Billy og Uniconta. Herudover tilbyder vi undervisning af softwareudviklere i integration med disse.
Rådgivning i brug af Dynamics NAV der ikke længere supporteres af Microsoft og Dynamics 365 og Business Central sker i samarbejde med Obtain Group der er et konsulenthus med ekspertise indenfor Dynamics 365